KFUM-Spejderne Rosendal

Spejdergruppen i det nordlige Hobro

Familiespejder (børnehave børn, forældre samt søskende)

Det er besluttet at vi starter en familiespejder enhed op lige efter på i 2023.

Første møde vil være 25. august kl. 9.30-11.30 ved spejderhuset på Vincavej 16, 9500 Hobro

Nu er du og familien rykket ud i naturen og ind hos KFUM-Spejderne. Familiespejderne er børn mellem tre og seks år og deres forældre. Familiespejderaktiviteterne tager udgangspunkt i leg og natur. Det er oplevelser for hele familien.

Din familiespejder-koordinator er forælder ligesom dig. Han eller hun holder kontakten til gruppen og har ansvar for, at der er program for møderne. Men det betyder selvfølgelig ikke, at det er familiespejder-koordinatoren der skal lave alt arbejdet. Alle hjælper til for at skabe de bedste oplevelser for både børn og voksne.

Familiespejderne mødes den sidste søndag i hver måned, mellem klokken 09.30 og 11.30.

Program for andet halvdel af 2024.

Søndag 25. aug            Vi starter op ved spejderhuset

Søndag 29. sep            Vi tænder bål ved spejderhuset